Direct grip op leads en kansen
Salesforce Sales Cloud houdt alle prospects, klanten, leads en opportunities goed georganiseerd. Met Lead Management kun je eenvoudig herleiden hoe leads zijn verkregen, zoals bijvoorbeeld via web-to-lead of een marketingcampagne. Geautomatiseerde kwalificatie zorgt ervoor dat de meest veelbelovende leads automatisch doorgestuurd worden naar je verkoopteam voor proactieve opvolging. Deze tool is ook enorm waardevol voor je marketingteam. Het geeft inzicht in de impact van je campagnes waardoor je betere beslissingen kunt nemen voor je marketingbudget. Met Opportunity Management beheer je al je verkoopkansen eenvoudiger dan ooit. Essentiële informatie rondom een verkoopkans zoals waarde, de huidige fase en zelfs concurrentie, zijn snel in te zien. Betrek je team voor hulp en maak gebruik van de ingebouwde offertemogelijkheden om je deals nog sneller te sluiten.
Tijd besparen met sales automation
Met de eenvoud van 'drag & drop' ontwerp en implementeer je eenvoudig bedrijfsprocessen. Hierdoor wordt administratieve rompslomp tot een minimum beperkt en worden taken automatisch toegewezen aan de juiste personen. Salesforce Sales Cloud biedt een gestructureerd overzicht van je verkoopprocessen, wat niet alleen helpt om alle stappen te stroomlijnen, maar ook om verkoopcycli te versnellen. Automatisering van processen bespaart tijd, waardoor je verkoopteam zich kan concentreren op het sluiten van deals.