Van data naar daden
Hoe waarborg je een optimale service voor je klanten? Het antwoord vind je in het hebben van een 360-graden beeld van je klanten. Salesforce Service Cloud integreert moeiteloos klantgegevens uit diverse kanalen, zoals sociale media, e-mail en telefoongesprekken, en verzamelt verkoophistorie om een allesomvattend beeld van je klanten te creëren. Met een volledig overzicht van relevante gegevens zijn je medewerkers in staat om een persoonlijke service te bieden, cases snel en efficiënt af te handelen wat ten goede komt aan de groei van je klanttevredenheid.
Neem de regie over jouw service
De essentie van Salesforce Service Cloud is ongetwijfeld het casemanagement. Hiermee leg je de ruggengraat van een solide proces vast, waarin de stappen voor het oplossen van klantvragen en -problemen helder gedefinieerd en op te volgen zijn. Dit flexibele systeem is volledig naar de wensen van jouw onderneming aan te passen, waardoor je de regie hebt over een doeltreffende en efficiënte afhandeling.