Met ‘Web to Lead’ worden de klant aanvragen van je website direct opgeslagen in Salesforce zijn voor iedereen binnen jouw organisatie direct beschikbaar. Door autoresponse regels kun je de aanvraag goed en snel behandelen met het terugsturen van een bevestigings email, of het aanbieden van specifieke informatie of het toesturen van een aanbieding.
JOUW DOELEN BETER EN SNELLER BEREIKEN?
Klantaanvragen via de website rechtstreeks in Salesforce
Automatisch offertes opstellen
Offertes worden automatisch opgesteld. Door het definieren van regels, kunnen de offertes naar wens worden gegenereerd met de juiste prijs en aantallen. Dit neemt aanzienlijk veel werk uit handen van je medewerkers.
Goedkeuring van offertes en contracten volgens slimme regels
In Salesforce kan je volgens logische regels een approval proces instellen. Hiermee worden proposals aan de hand van vooraf opgestelde criteria verwerkt. Goedkeuring kan automatisch plaatsvinden zonder tussenkomst van een of meerdere personen of ter goedkeuring aangeboden aan de juiste persoon. Dit kan snel gebeuren, ook op smartphone of tablet. Het inrichten of aanpassen van een approval proces is uitermate simpel en kan worden gedaan met de krachtige approval builder tool.
Emails van klanten automatisch en overzichtelijk in Salesforce
De Email to case functionaliteit stelt je supportafdeling in staat om je klanten sneller en beter te bedienen. Salesforce kan inkomende emails automatisch groeperen en categoriseren op basis van afzender en inhoud van het bericht. Vervolgens wordt het bericht toegewezen aan de juiste persoon / afdeling voor afhandeling en tegelijkertijd gekoppeld aan het bijbehorende klant dossier. Hierbij kan Salesforce zorgen dat SLA's worden nageleefd.
Management rapportages in seconden
Rapportages en dashboards worden snel gemaakt gebaseerd op de laatste gegevens.... tot aan 1 seconden geleden. De rapportages kunnen worden ingepland zodat deze bijvoorbeeld wekelijks in jouw en of je collega's mailbox verschijnen. Een uitgebreide set aan management rapportages is standaard al beschikbaar, deze kan je direct gebruiken of naar behoefte aanpassen met enkele muis clicks.
Iedereen duidelijk zicht op taken en prioriteiten
Met Salesforce kun je gemakkelijk het werk verdelen tussen medewerkers en teams. Bijvoorbeeld op basis van het soort taak, van de klant of van de regio. Daarnaast kunnen aan taken deadlines worden gekoppeld en kunnen escalaties worden ingepland. Op ieder moment kan in een dashboard worden gezien hoeveel taken er uit staan, wat de gemiddelde tijd van afhandelen is, waar escalatie nodig is, etc. Op deze manier wordt het zowel voor de teams en hun leden, als voor het management een stuk makkelijker om het overzicht te behouden en de juiste prioriteiten te stellen.
Een oplossing die met je bedrijf meegroeit
Salesforce kan met je meegroeien zonder dat je een IT afdeling nodig hebt. Dit gaat helemaal vanzelf. Nieuwe medewerkers? Die kunnen dezelfde dag nog aan de slag in het systeem zonder dat u server capaciteit hoeft uit te breiden, software te installeren, of zich over andere IT zaken hoeft te bekommeren.
Opgericht in 2007 met kantoor in Utrecht. Wij maken IT en Salesforce toegankelijker voor start-ups en scale-ups.
Laatste blogs
Samen met onze toptalenten uit de Filipijnen laten wij jouw organisatie sneller en beter groeien
Working Remotely in the Philippines
Social Media
Contact
Tel: +31 (0)30-3075724
Email ons: info@musqueteer.nl
Adres
Nijverheidsweg 16a, 3534 AM Utrecht, Nederland
Test- We uses cookies to improve user experience. Choose what cookies you allow us to use. You can read more about our Cookie Policy in our Privacy Policy